top of page

"Не съм прочела достатъчно книги, за да имам любима книга или поредица, но..."

Updated: Jun 11, 2020

0. Какво е хобито ти и от кога се занимаваш с него?


Занимавам се с рисуване още от малка, започнах да чета по-запалено книги покрай 6ти или 7ми клас, а на фигурно пързаляна ходя от тази година - 9ти клас.


1. Колко време средно ти отнема рисуването на портрети и би ли дала съвет на хората, които искат да започнат да рисуват, но им е трудно?


Не обръщам внимание колко време минава, докато рисувам, и не се смятам за достатъчно добра, че да раздавам съвети.


2. Коя е любимата ти книга или поредица? Как те караше да се чувстваш по време на четенето ѝ?


Не съм прочела достатъчно книги, за да имам любима книга или поредица, но "Пърси Джаксън и боговете на Олимп" ми показа цветнотата на литературата и смятам нея за моя любима, защото ако не бях хваната от "Похитителият на мълнии", може би сега нямаше да чета толкова. А относно чувствата - подскачала съм, ревала съм, дори съм изпадала в депресивни състояния заради книга. Минавам през всичко заедно с героите.


3. Кое ти е по-любимо - да караш с приятели просто така, или да се учиш на нови фигури?


Обичам да прекарвам време с приятели, особено на леда, но предпочитам да се уча на нови неща и да упражнявам това, което знам. Когато съм на леда с тях ги пренебрегвам малко, защото се занимавам с пируети и други крастоски на краката.

- Симана, 15, @simanaiordanova

38 views0 comments

Recent Posts

See All

Обективността няма място при темата за красотата

Kакво е твоето хоби и отколко време се занимаваш с него? Мнозина споделят хобита и интереси - рисуване, даден спорт, музика. Но както музиката е не само песен или мелодия, а усещане, дръвче с разклоне

"Песни, които искам да науча - това е слабо казано."

0. Какво е хобито ти и от кога се занимаваш с него? Две от хобитата, с които се занимавам през свободното си време, са свиренето на китара и членуването във Варненска Айкидо Академия. Относно китарата

bottom of page