top of page

Целта на играта е да се намери Златното Паточе

0. Какво е твоето хоби и отколко време се занимаваш с него?


Моето хоби е програмиране. Занимавам се сериозно с това от година, като първо започнах с Web development, а сега изучавам малко повече back-end частта на програмирането.


<footnote>

Накратко, back end-ът е логическата част на една програма (или сайт). Представете си една игра - има front end, състоящ се от дизайн и анимации и кодът към тях, а задната част (т.е. въпросният back end) е логическата част - там се залага игровата механика, вероятностите, кога какво се случва и т.н.








</footnote>


1. Как се запали по програмирането? (бонус точки, ако звучи като история от приключенски роман!)


Това е много НЕинтересна история всъщност. Аз от страшно малък се занимавам с компютри и съм компютърно грамотен, от както се помня. Имаше един момент в живота ми, в който мислех с какво бих се занимавал в училище, и осъзнах, че любовта ми към компютрите може да се превърне в професия, след което реших да разгледам възможни професии на тази тематика и по интереси си харесах програмирането. Друго, което имам на ум, е киберсигурността, която пак е свързана до някаква степен с програмиране, така че все се въртя около него.


2. Има ли нещо, по което работиш в момента?


Да, имам една text based игра на ум, но за сега съм я оставил на пауза заради многото ангажименти, които са ми се натрупали. Играта е приключенска. Човекът, който играе, ще има право да си избере герой, като всеки герой има различни статистики. Целта на играта е да се намери Златното Паточе, което е шега между мен и близки приятели.


3. Има ли нещо, което би искал да кажеш на хората, които искат да се занимават с програмиране?


Съветът, който бих дал, е - не се отказвайте, дори да е трудно. Програмирането е нещо, което не става веднага, и иска много внимание, но пък си заслужава.


-Samuil Mladenov, @samuilmladenov

8 views0 comments
bottom of page